Varmvattnet stängs av imorgon den 19 maj
Södertörns fjärrvärmeverk kommer stänga av varmvattnet för oss och andra delar av Kästa imorgon mellan 08.00-16.30. Det innebär att det kommer finnas vatten, men inget varmvatten mellan de tiderna.
Nära skogen och naturen i Huddinge
Södertörns fjärrvärmeverk kommer stänga av varmvattnet för oss och andra delar av Kästa imorgon mellan 08.00-16.30. Det innebär att det kommer finnas vatten, men inget varmvatten mellan de tiderna.

Nu när det blir lite varmare ute kikar ormarna fram. Några grannar har redan fått på hälsning av huggorm i sina trädgårdar. Ormar gillar ju sol och det är svårt att stänga ute den, men här kommer några tips för att ormarna inte ska trivas i våra trädgårdar:
Viktigt att veta om ormar: