Varmvattnet stängs av imorgon den 19 maj

Södertörns fjärrvärmeverk kommer stänga av varmvattnet för oss och andra delar av Kästa imorgon mellan 08.00-16.30. Det innebär att det kommer finnas vatten, men inget varmvatten mellan de tiderna.

Du kan kolla här för att se vilka gator som det gäller!

1 svar på ”Varmvattnet stängs av imorgon den 19 maj

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *